Sunday, October 02, 2005

Firefox

Můj obvyklý způsob zapisování kódu zahrnuje i poměrně časté psaní poznámek . Věřte mi, je to užitečné. Často mám poznámku na začátku i konci poznámkou označeného bloku. A tady začíná můj problém, který mě potkal tento týden. Firefox mi na jedné stránce odkryl komentářem skrytou část stránky včetně části komentáře. Asi je Vám jasné, kde byl zakopaný pes.Abych si ušetřil práci (zrovna jsem machroval a ukazoval, jak rychle můžu skrýt část stránky), tak jsem na konci úvodního komentáře smazal ony dvě pomlčky. Editor poslušně přebarvil blok do zelena a Internet Explorer 6 zamýšlenou část stránky skryl. Vymalováno. Ovšem jen do doby, než jsem si stránku prohlédl ve Firefoxu. Firefox se snaží ctít doporučení a zobrazí text, který následuje za uvodními znaky poznámky - tj. za