propad
Nejdříve si musíme nakreslit dva obrázky pro tlačítko, jeden "nepropadlý - nezmáčknutý" a jeden "propadlý - zmáčknutý". Ten druhý musí být posunutý o pár pixelů, aby se docílilo požadovaného efektu.K tomuto tlačítku přiřadíme název

Vytvoříme odkaz
Teď definujeme co se stane po najetí myši do oblasti obrázku.A HREF="tlacitko.html" ONMOUSEOVER="ChangeImage('tlacitko','1')">
Tímto řekneme aby se po najetí kurzoru myši do oblasti obrázku spustil skript ChangeImage s parametry tlacitko a 1.. Dále definujeme co se stane při opuštění oblasti obrázku.
a pak skriptik

Vytvoříme odkaz


Tímto řekneme aby se po najetí kurzoru myši do oblasti obrázku spustil skript ChangeImage s parametry tlacitko a 1.. Dále definujeme co se stane při opuštění oblasti obrázku.

a pak skriptik
<< Home